НачалоБИЛВЕД ЕООДГаранционни условия
Стоките, предлагани от И ДРАГОЕВ 10 ЕООД, за които е приложимо, имат гаранция от 1 месец, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.
Всеки артикул, на който е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от И ДРАГОЕВ 10 ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
- адрес и телефон на оторизираните сервизи;
- гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители;
- гаранционен срок на купената стока;
При повреда на продукт с гаранционна карта на И ДРАГОЕВ 10 ЕООД в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща до офиса на И ДРАГОЕВ 10 ЕООД за сметка на купувача.
След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на И ДРАГОЕВ 10 ЕООД. Връщането се осъществява чрез куриерска фирма.
За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
За допълнителна информация можете да се свържете с И ДРАГОЕВ 10 ЕООД на тел. 0988201771 или и-мейл dragoev10@gmail.com
Всеки артикул, на който е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от И ДРАГОЕВ 10 ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
- адрес и телефон на оторизираните сервизи;
- гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители;
- гаранционен срок на купената стока;
При повреда на продукт с гаранционна карта на И ДРАГОЕВ 10 ЕООД в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща до офиса на И ДРАГОЕВ 10 ЕООД за сметка на купувача.
След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на И ДРАГОЕВ 10 ЕООД. Връщането се осъществява чрез куриерска фирма.
За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.
Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
За допълнителна информация можете да се свържете с И ДРАГОЕВ 10 ЕООД на тел. 0988201771 или и-мейл dragoev10@gmail.com